Alla inlägg den 20 november 2010

hejhej<33

nu kom man från mc donald med min farbor och syster och nu sitter man vid msn och snackar med kompisar. ikväll ska ja och min familj till våran granne emma och äta mat <3

  kul att det har kommit snö ute men det är typ bara blaskigt!!!


här är ågra andra bloggar som ja rekomenderar:

www.found-yourself.bloggplatsen.se

den här bloggen är jord av min kussin felicia som skriver om hur hon mår vad hon gör på dagarna samt ngr bilder  LÄS DEN!!


dagens låt är .......................... felicia min kussin valde den



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du ser någon som blir mobbad vad gör du?? svara på det här om du tycker mobbning är fel!
 frågar varför han/hon är taskig
 säger till en lärare
 du blir förbanad
 lodsas som du inte ser det
 skiter i det
 kollar på
 blir förbannad och går fram till han/hon!
 elr ngt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards