Direktlänk till inlägg 24 november 2010

hallo<33

 hejsan<33

det var ett par dagar sen ja skrev. här sitterja och kollar på tv och kollar andras bloggar.i dag är det studiedag   

i morogn är det skola i gen och på kvällen åker ja till malmö   till min kusin Mia<33

snart är det jul om exakt 23 dagar till julafton  

idag ska ja bara ta det lungt och kolla på tv osv men sen vid ungifär kl 5 så ska ja på utveklingssamtal :s

hoppas att det går bra<33

idag ska ja också packa till i morogn när  ja åker!!


glöm inte svara på våran fråga!!

vad skulle du göra om du ser att någon blir mobbad:s

om du svara på det här är du i mot mobbning!!!

svars altenativen är till vänster:=) snälla svara

i går var ja med flisan och vi kollade på tv och var i en djur affär och kollade på marsvin, för flisan ska få ett marsvin. vi hittade ett som var jättegulligt, det var svart och lurvigt inte så jättemycket men lite.

flisan och ja var lite larviga :) vi satt och kollade på julkalendern som gick för två år sedan( en riktig jul),  men vi satt faktist och kollade med flisans lillasyster   


här kommer dagens låt................................. jasmins favorit låt hahahaha :)



 
 
Ingen bild

jasse

24 november 2010 13:50

hihihihi min favvo låt ! ;)

Linn & Johanna Westerberg & Pettersson

27 november 2010 18:32

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMGEEE O.O GOOORILLAZ 8D 8D 8D *döööör*   .___.             FAST JIMMY URINE TAR ALL PLATS I MITT HJÄRTA  ;}   (careeee faceeee) c:     PLUS D: Jag har aldrig nåt att kul att skriva om >_>...

hejhej alla hjärtan<33 idag har ja bakat med min mamma och syrra, lussikatter och papperkakor  dem vart riktigt bra <33 i morogn så är det julmarknad och min syrras klass ska stå och sälja pepparkakor och glögg osv....... jag och linn ska...

Hellu Allihopa :}   Bara för att återgälda min kompis Kai,  ritade jag 2 teckningar till honom :D Bara för han har typ rit bombat mej med massa teckningar :D   Här är en bild som han har gjort till mej, when i was sad.. and thats bad.. WOPA :...

Bästa låtarna ;3   Okai...Kanske inte ._. MEN DOM ÄR BRA c:   JimmyUrine<3 ;}         JÄTTEMÅNGAKRAMARFRÅNLINN~~<3     ...

HaiHai Bloggen :) Igår klippte jag mej och färgade håret, rätt tidigt på morgonen. Sen åkte jag till badhuset och badade lite med syrran~ Sen åkte jag till stan och köpte godis m.m sen var jag på fest på kvällen ... fast råkade somna rätt tidigt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du ser någon som blir mobbad vad gör du?? svara på det här om du tycker mobbning är fel!
 frågar varför han/hon är taskig
 säger till en lärare
 du blir förbanad
 lodsas som du inte ser det
 skiter i det
 kollar på
 blir förbannad och går fram till han/hon!
 elr ngt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards