Direktlänk till inlägg 18 november 2010

fredags mys<33

jaha då var det en ny dag då <33

ytligare en dag som jag är förkyld( elr hur det stavas)

i dag i skolan hade vi matte prov och det gick vell bra<3

idag åkte sanna och olivia två jätte söta och snälla tjejer i min klass till belgien för att tävla i rytmisk gymnastik, hoppas det går bra  

om två veckor har vi kemi prov ( NEJ)

nu sitter man här och lyssnar på music på spotify

( not ready to make nice)  

jaha då var det fredag i morogn då och vi har hemkunskap på morgonen, jag länktar för det är en kille i min klass som går runt och sjunger:

 NU ÄR DET FREDAGS MYS OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR...................................

men nu ska jag gå pözz hej då

glöm inte komentera

 

dagens låt är...................



 
 
Ingen bild

Jasmin

19 november 2010 22:37

HAHA mevan : nu är det dags för FREDAGSMYYYSS !!!!

Linn & Johanna Westerberg & Pettersson

20 november 2010 23:02

Snart är det freeedgasmyyyss,Om det så är det sista jag göööör!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMGEEE O.O GOOORILLAZ 8D 8D 8D *döööör*   .___.             FAST JIMMY URINE TAR ALL PLATS I MITT HJÄRTA  ;}   (careeee faceeee) c:     PLUS D: Jag har aldrig nåt att kul att skriva om >_>...

hejhej alla hjärtan<33 idag har ja bakat med min mamma och syrra, lussikatter och papperkakor  dem vart riktigt bra <33 i morogn så är det julmarknad och min syrras klass ska stå och sälja pepparkakor och glögg osv....... jag och linn ska...

Hellu Allihopa :}   Bara för att återgälda min kompis Kai,  ritade jag 2 teckningar till honom :D Bara för han har typ rit bombat mej med massa teckningar :D   Här är en bild som han har gjort till mej, when i was sad.. and thats bad.. WOPA :...

Bästa låtarna ;3   Okai...Kanske inte ._. MEN DOM ÄR BRA c:   JimmyUrine<3 ;}         JÄTTEMÅNGAKRAMARFRÅNLINN~~<3     ...

 hejsan<33 det var ett par dagar sen ja skrev. här sitterja och kollar på tv och kollar andras bloggar.i dag är det studiedag    i morogn är det skola i gen och på kvällen åker ja till malmö   till min kusin Mia<33 snart är det jul om exa...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du ser någon som blir mobbad vad gör du?? svara på det här om du tycker mobbning är fel!
 frågar varför han/hon är taskig
 säger till en lärare
 du blir förbanad
 lodsas som du inte ser det
 skiter i det
 kollar på
 blir förbannad och går fram till han/hon!
 elr ngt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards