Alla inlägg den 9 november 2010

HaiHai :}

 

Idag var det skola, värsta kaoset typ? ;) Sista lektionen var det bugg och jaa...det var väll okej x'D Och på engelska lektionen rita jag värsta snygga teckningen ! Synd att jag inte tog bild på den :(

 

Sen gick man hem och skulle få lite hjälp med pluggandet av Jonna <3...Fast det blev nästan inget pluggande c: Och klantigt som vanligt glömde jag spanskan... och att typ plugga inför biologi provet..

 

 

Och här är dagens låt (Y) :D Bästa videon nånsin också x'D   


Kramar Från Linn :}

 

 



hejhej <3

idag har ja gått till skolan, min fösta dag efeter lovet. den var helt okej (som dem andra skoldagarna).den alra sista lektionen var dans och då fick vi dansa bugg :/( tråkigt ). sen efter skolan var ja med linn, en tjej i min klass.( hon som ja har bloggen med), vi satt vid datorn som vanlig.( vid msn)

aja nu ska ja sluta ska kolla lite på frågorna till i morgon till biologiprovet:/

dagens låt är ?????

Tusen kramar johanna<333'


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du ser någon som blir mobbad vad gör du?? svara på det här om du tycker mobbning är fel!
 frågar varför han/hon är taskig
 säger till en lärare
 du blir förbanad
 lodsas som du inte ser det
 skiter i det
 kollar på
 blir förbannad och går fram till han/hon!
 elr ngt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards