Alla inlägg den 4 december 2010

hejhej alla hjärtan<33

idag har ja bakat med min mamma och syrra, lussikatter och papperkakor  dem vart riktigt bra <33

i morogn så är det julmarknad och min syrras klass ska stå och sälja pepparkakor och glögg osv.......

jag och linn ska vara där och ha kul, hihi retas lite kanske, tänk att dem gjör ngt sånr med klassen på en söndag   man måste vara konstig om man går med på det :/

kom ihåg att komentera!!!

vi har haft mycket prov i veckan :/ vi har haft matte fysik och så har vi haft läxor. men nu sitter hela familjen och kollar på tv :P

om ni har några bloggar så kan ni komentera och skriva era bloggnamn så kanske vi hinner att kolla in dem (L)

här är veckan låt .........................

japp då ska man snart sova då pözz hejdå <33

Hellu Allihopa :}


Bara för att återgälda min kompis Kai,  ritade jag 2 teckningar till honom :D Bara för han har typ rit bombat mej med massa teckningar :D


Här är en bild som han har gjort till mej, when i was sad.. and thats bad.. WOPA :3


  


Och här är 2 mkt fina bilder av meeeeej c':


  


  


Och dom bilderna är scannade , och jag fixade scannern helt själv :D:D För pappa hade inte tid -.-


AND HERES THE SONG FOR DA DAY :] Ohh Sweet Jimmy Urine~ <3


HaEnFettTrevligHelgFrånEranLinselus d:


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du ser någon som blir mobbad vad gör du?? svara på det här om du tycker mobbning är fel!
 frågar varför han/hon är taskig
 säger till en lärare
 du blir förbanad
 lodsas som du inte ser det
 skiter i det
 kollar på
 blir förbannad och går fram till han/hon!
 elr ngt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards